Dostava podrazumjeva dostavu u svako, pa i najmanje mjesto u Bosni i Hercegovini  i to uglavnom unutar 1-2 radna dana. Kako bismo izbjegli moguće prevare koje se mogu pojaviti u transportu, posao dostave povjerili smo kurirskoj službi.

Prednosti dostave putem brze pošte su:

  • brza, sigurna i precizna dostava
  • online uvid u praćenje pošiljke (po otpremi pošiljke, na Vaš upit dostavljamo Vam broj pošiljke kako biste bili u mogućnosti pratiti kretanje vašeg paketa online)

Napomena
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (zaposlenom kompanije koja vrši dostavu). Trgovac se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati prilikom dostave.

Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Trgovac se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja te potvrde trgovac se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana.

Nakon što dostavljač (kompanija koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane trgovaca, trgovac više nije odgovoran za daljnji tok isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Ako su svi uslovi dostave ispunjeni i ambalaža nema fizičkih oštećenja, kupac je dužan potpisati otpremnicu (dokaz o isporuci), nakon čega nas dostavna služba obavještava da je paket isporučen.  

Ako kupac umjesto dostave izabere opciju downloada proizvoda, trgovac se obavezuje poslati obavijest isključivo u obliku elektronske pošte kupcu, na kojoj će se nalaziti linkovi za preuzimanje (download) i uputstva. Nakon prijema elektronske pošte (obavijesti o preuzimanju) kupac može odmah pristupiti preuzimanju proizvoda.

Gdje je moja narudžba?
Po otpremi pošiljke na vaš upit ćemo poslati broj za praćenje pošiljke.  Na linku u nastavku http://tracktrace.posta.ba/ upišite broj vaše pošiljke i na taj način ćete biti u mogućnosti pratiti kretanje vašeg paketa online.

Nastala šteta od strane brze pošte?
Ukoliko kupac zaprimi oštećen proizvod dužan je oštećenje prijaviti u roku od 24h, a reklamacije nakon 24h od primanja proizvoda neće biti uvažene.